Zamówienie toreb reklamowych

 

Kiedy zatrudniono mnie w tej firmie, to nie mogłam pojąć jak ona wcześniej funkcjonowała bez działu marketingu. Miałam przez to sporo pracy, bo musiałam wszystko wprowadzić od samych podstaw. Na szczęście posiadałam ogromne doświadczenie, które mi to zadanie znacznie ułatwiło.

Gadżety dla klientów w torbach reklamowych

torby reklamowePrzeprowadziłam rozmowę z sekretarką firmy, która zajmowała się niektórymi sprawami, które powinien robić własnie dział marketingu. Kiedy dowiedziałam się, że gadżety firmowe były wysłane do klientów w bezbarwnych reklamówkach, to aż zaniemówiłam. To było dla mnie niedopuszczalne i musiałam tę sprawę rozwiązać w pierwszej kolejności. Tutaj potrzebne były torby papierowe reklamowe z warszawy i takie postanowiłam zamówić. Na szczęście znałam jedną z lepszych firm, która takie torby wykonywała na zamówienie i postanowiłam od razu podjąć z nią współpracę. Sama zaprojektowałam torbę reklamową, która prezentowała się profesjonalnie. Zawarłam w projekcie także numer kontaktowy, by klient, który otrzyma gadżety wiedział, jak się skontaktować. Projekt był doskonały i zlecił wykonanie stu takich toreb reklamowych. Kiedy dotarły one już do firmy, to osobiście je odebrałam i poszłam z nimi to prezesa. Był zachwycony moim pomysłem i go pochwalił. Od tego momentu sama pakowałam do toreb gadżety dla klientów, bo musiałam mieć wszystko pod kontrolą. Torby były wykonane z bawełny i każdy mógł z nich korzystać woli. W końcu zamówiłam te torby od sprawdzonej firmy.

Dzięki temu, że to ja prowadziłam dział marketingu, to w firmie zapanował porządek. Wszystko było wykonywane profesjonalnie a sekretarka mogła w końcu zająć się swoimi najważniejszymi obowiązkami. Czasami prosiłam ją o pomoc przy jakimś projekcie a ona chętnie mi pomagała.