Współpraca z biurem rachunkowym na Ursynowie

Dwa lata temu skończyłam szkołę wyższą i przez jakiś czas zastanawiałam się jaki biznes powinnam otworzyć. Ponieważ od zawsze interesowałam się florystyką, zdecydowałam, że najlepszą opcją dla mnie będzie otwarcie własnej kwiaciarni. W związku z tym, zaczęłam szukać odpowiedniego miejsca na swoją pierwszą działalność.

Dobre biura rachunkowe na Ursynowie

biuro rachunkowe UrsynówPo kilku tygodniach znalazłam  lokal na prowadzenie swojej kwiaciarni i zajęłam się sprawami organizacyjnymi. Wybrałam się do różnych sklepów i hurtowni z artykułami dekoracyjnymi i kupiłam wszystkie potrzebne rzeczy. Jakiś czas później, w mojej kwiaciarni pojawili się pierwsi klienci, a ja byłam zadowolona z tego, że realizowałam się na nowej płaszczyźnie zawodowej. Prowadząc swój biznes, zauważyłam jak bardzo potrzebna jest znajomość różnych przepisów prawa, ponieważ comiesięczne podatki oraz różne opłaty wymagały ode mnie znajomości różnych zasad oraz programów. Postanowiłam skorzystać z pomocy i zatrudnić fachowców. Jeśli chodzi o dobre biuro rachunkowe Ursynów miał wiele do zaoferowania. W Internecie znalazłam bardzo korzystną ofertę dla swojej działalności i skontaktowałam się z pracownikami tejże firmy. Już na pierwszym spotkaniu przedstawiono mi konkretne usługi, które wchodziły w zakres ich działalności. Byłam zadowolona z przebiegu tego spotkania i zdecydowałam się na długoterminową współpracę. Przekazałam wszystkie dokumenty księgowym i od tego momentu wszystkie zestawienia i deklaracje do różnych instytucji publicznych były realizowane przez firmę zewnętrzną. Od tego momentu firma księgowa prowadziła moje księgi przychodów i rozchodów, a także zajmowała się usługami kadrowymi, prowadziła całościową ewidencję i sporządzała różne deklaracje oraz raporty pokontrolne. Dzięki ich pomocy na moim pracowniczym komputerze został zainstalowany intuicyjny program do wystawiania faktur, a dzięki łatwej komunikacji i przesyłaniu danych, wszystkie rozliczenia były realizowane w ustawowych terminach. Firma księgowa prowadziła także ewidencję moich środków trwałych oraz wszystkich materiałów znajdujących się na wyposażeniu mojej kwiaciarni. Byłam bardzo zadowolona z usług mojej firmy rachunkowej i cieszyłam się, że księgowość mojego małego biznesu jest prowadzona w tak profesjonalny sposób.

Gdy otwierałam swoją kwiaciarnię, musiałam nauczyć się wielu nowych rzeczy. Na szczęście, znalazłam odpowiednią firmę, która już od samego początku pomogła w mi uporządkowaniu dokumentacji, a nasza współpraca układała się bardzo dobrze. Cieszę się, że w mojej pracy mogę współpracować z profesjonalistami w każdej dziedzinie.