Od kilku lat prowadzę firmę, zajmującą się projektowaniem wnętrz. Nie narzekam na brak klientów, ale uważam, że jesteśmy w stanie zdobywać ich coraz więcej. Promuje się więc, gdzie mogę, wykorzystując różne okazje, na przykład w postaci targów czy innych wydarzeń branżowych. W najbliższym czasie mamy okazje wystawić swoją ofertę na konferencji poświęconej architekturze.
Cukierki reklamujące biuro projektowe
Zawsze wiedziałam, że praca na etacie nie jest w tym, co bym w życiu najbardziej chciała robić. Zaraz po studiach otworzyłam więc działalność gospodarczą z zakresu architektrury wnętrz. Moje biuro projektowe dostaje w każdym miesiącu sporo zleceń, jednak chciałabym zacząć działać na jeszcze większą skalę. Dlatego też angażuje się w różnego rodzaju wydarzenia, gdzie moge wypromować moją działalność. Szykuje się właśnie do konferencji, gdzie będziemy mieli swoje własne stoisko. Jednym ze sposobów na przyciągnięcie do siebie potencjalnych klientów jest rozdanie jakiś drobiazgów. W naszym przypadku będą to krówki reklamowe, które mają osłodzić życie a przy okazji przybliżyć ludziom markę. Jestem ogromną wielbicielką krówek, od dziecka są one moimi ulubionymi słodyczami. Dlatego wymyśliłam, że to one będą swego rodzaju reprezentantem mojej marki. Wybraliśmy kilka smaków krówek. Ich opakowania różnią się nieco między sobą. Krówki będziemy na pewno mieli też wystawione w biurze, żeby odwiedzający nas klienci mogli się częstować.
Moja firma, zajmująca się projektami architektonicznymi, ma się na co dzień dobrze, jednak mam większe ambicje, niż tylko rynek lokalny. Dlatego staram się robić wszystko, żeby promować własną markę gdzieś się da. Przy okazji branżowej konferencji, wymyśliłam ciekawy sposób na reklamę w postaci cukierków zapakowanych w papierek z logo.