Studia to bez wątpienia czas, który ma obudzić w młodym człowieku pasję do zawodu, który w przyszłości potencjalnie, czy też docelowo ma wykonywać. Takie jest moje zdanie na temat studiów i bardzo się cieszę, że jest ono zbieżne z wizją studiów należącą do władz mojej uczelni. Lepiej bowiem nie mogłem sobie wyobrazić doboru przedmiotów i kadry ich prowadzących.
Przez krówkę do serca potencjalnego klienta
Moim zdaniem wielkim szczęściem jest kiedy przedmiotów nauczają osoby kompetentne i pracujące już w zawodzie, które znają najnowsze trendy w nim panujące. Podczas ostatnich zajęć ze strategii marki omawialiśmy bardzo ciekawe przykłady tego jak wypromować firmę korzystając z produktu, który jest związany z miastem, które jest jej siedzibą. Przykładem, który niemal wbił mnie w krzesło jednocześnie ze zdziwienia oraz podziwu był przykład jednego z lokalnych banków, który przedstawiał siebie jako bank o ludzkim obliczu. Bank ten jednak wymyślił coś perfekcyjnego. Otóż weszli w porozumienie z lokalną firmą produkującą krówki i wymyślili, że na biurku każdego pracownika będą krówki reklamowe z logo banku. Pomysł ten jest doprawdy rewelacyjny, ponieważ w przenośni, jak i dosłownie osładza do tej pory życie klientom tego banku, ukazując jego ludzką stronę. Zadanie mimo, iż było bardzo trudne – skończyło się powodzeniem. Tylko, albo aż przez krówkę.
Do tej pory podziwiam przykład, który poznałem na zajęciach ze strategii marki na mojej uczelni. Dowodzi on temu, że w dzisiejszych czasach kreatywność jest nieocenioną walutą. Walutą, która coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. I dobrze, ponieważ może ona wywołać sporo uśmiechu na ludzkich twarzach. Uśmiechu oraz wspomnień, bowiem dla wielu ludzi krówka jest uosobieniem smaku dzieciństwa.